Mahdollisuudet kaupoiksi
Myynti
Miten tunnistaa prospektit ja muuntaa myyntimahdollisuudet kaupoiksi johdonmukaisen työn tuloksena? RapidStartin myyntisovellus auttaa sinua yhtenäistämään myyntiprosessia ja seuraamaan tuloksia tietopohjaisesti.

Myynnin toiminnot
Ydinasioihin keskittyvä sovellus, jossa ei ole ylimääräisiä toimintoja myyjiesi työtä hankaloittamassa.
Uusien yhteyshenkilöiden tunnistaminen ja kartoittaminen prospektivaiheen kautta auttaa varmistamaan, ettei CRM-tietokantaasi kerry turhaa tai puutteellista tietoa häiritsemään asiakkuuksien hallintaa.
Myynnin keskeisin tietotyyppi, jolla organisoit ja seuraat toimenpiteitä matkalla kohti kauppojen varmistumista. Yhtenäistä kirjauskäytännöt ja ennusteet yhteisen myyntiprosessin avulla.
Organisaation ja yhteyshenkilöiden kautta näet kattavan tilanteen ostohistoriasta, päätöksentekijöistä, luokitteluista - sekä tietenkin yhteystiedot.
Suunnittele myynnin aktiviteetit ja varmista muistutusten avulla proaktiivinen viestintä. Kirjaa puhelut, linkitä sähköpostit ja koosta myyjän arkipäivää tukeva kokonaiskuva menneistä ja tulevista toimenpiteistä.
Käytä mahdollisuuksien näkymiä ja suodattimia tehdäksesi analyyseja myynnin kirjauksista, toimenpidemääristä ja ennustetuista kaupoista.
Hyödynnä kaavioita ja koontinäyttöjä keskeisten tunnuslukujen raportointiin. Ryhmittele myyntimahdollisuuksia ja poraudu lukuihin reaaliaikaista CRM:n tietoa hyödyntäen.

Myyntiputken halllinta
Vaheistus ja priorisointi
Seuraa mahdollisuuksien etenemistä myyntiputken läpi ja nosta esille kulloinkin kriitisimmät kohteet myynnin toimenpiteille.
Ryhmittely ja suodatus
Käytä Excelistä tutttuja toimintoja yhteisessä CRM-tietokannassa hallitavan myyntitiedon joustavaan käsittelyyn.
Analyysit ja ennusteet
Luo visuaalisia kaavioita ja koontinäyttöjä toistuvaan seurantaan, tue analyysia summatiedoilla ja CRM-dataan porautumisella.
Sovellusvalikoima
Yksi alusta, monta sovellusta
Myynnin ohella CRM:si voi palvella esimerkiksi seuraavia prosesseja:
Liidit ja myyntimahdollisuudet ojennukseen. Älä hidasta myyntiä CRM:lläsi vaan tehosta sitä suoraviivaisella sovelluksella.
Kun asiakkaasi kohtaa ongelmia, pitää avun olla ammattimaisesti saatavilla. Pidä palvelupyynnöt hallussa ja viesti asiakkaalle oikea-aikaisesti.
Miten toimitat ratkaisusi asiakkaalle? Yhdistä asiakkuuden ja projektien hallinta yhteen sovellukseen ja pidä kaikki langat käsissäsi.
Valmiina koeajolle?
Ei asennuksia, ei odottelua. Käynnistä heti 24 tunnin koeajosi antamalla nimesi ja sähköpostiosoitteesi RapidStart Globalin verkkosivuilla.