Palvelua asiakkaan luona

Kenttähuolto

Asiakkaille toimitettavan palvelun organisoinnissa on monia liikkuvia osia. RapidStartin kenttähuoltosovellus auttaa sinua hallitsemaan työtilaukset, asiakaskäynnit ja palveluresurssit tehokkaasti osana CRM-järjestelmääsi.

Myyntimahdollisuus RapidStartissa

Kenttähuollon toiminnot

Ydinasioihin keskittyvä sovellus, jossa ei ole ylimääräisiä toimintoja myyjiesi työtä hankaloittamassa.

Teknikot

Asiantuntijat, jotka vastaavat kentällä tapahtuvista toimenpiteistä. Koordinoi heidän palvelualueitaan ja kalentereitaan toimiston puolella. Tarjoa heille työtilaukset ja asiakastiedot mobiilisti käyttöön.

Työtilaukset

Myynnin keskeisin tietotyyppi, jolla organisoit ja seuraat toimenpiteitä matkalla kohti kauppojen varmistumista. Yhtenäistä kirjauskäytännöt ja ennusteet yhteisen myyntiprosessin avulla.

Palvelutapaamiset

Organisaation ja yhteyshenkilöiden kautta näet kattavan tilanteen ostohistoriasta, päätöksentekijöistä, luokitteluista - sekä tietenkin yhteystiedot.

Viestintä

Suunnittele myynnin aktiviteetit ja varmista muistutusten avulla proaktiivinen viestintä. Kirjaa puhelut, linkitä sähköpostit ja koosta myyjän arkipäivää tukeva kokonaiskuva menneistä ja tulevista toimenpiteistä.

Asiakkaat

Organisaation ja yhteyshenkilöiden kautta näet kattavan tilanteen ostohistoriasta, päätöksentekijöistä, luokitteluista - sekä tietenkin yhteystiedot.

Visualisointi

Hyödynnä kaavioita ja koontinäyttöjä keskeisten tunnuslukujen raportointiin. Ryhmittele myyntimahdollisuuksia ja poraudu lukuihin reaaliaikaista CRM:n tietoa hyödyntäen.

Mahdollisuuksien näkymä ja kaavio suodattimineen

Työtilauksen elinkaari

Pyynnön vastaanottaminen

Tunnistetaan yhteyttä ottanut asiakas, luodaan tälle uusi työtilaus ja kuvataan palvelutarve.

Tapaamisten aikataulutus

Etsitään soveltuvat teknikot, sovitaan ajankohta ja kirjataan huoltotapaamiselle tarvittavat tiedot.

Ohjataan kenttätyötä

Luo visuaalisia kaavioita ja koontinäyttöjä toistuvaan seurantaan, tue analyysia summatiedoilla ja CRM-dataan porautumisella.

Analyysit ja ennusteet

Luo visuaalisia kaavioita ja koontinäyttöjä toistuvaan seurantaan, tue analyysia summatiedoilla ja CRM-dataan porautumisella.

Play

Sovellusvalikoima

Yksi alusta, monta sovellusta

Myynnin ohella CRM:si voi palvella esimerkiksi seuraavia prosesseja:

Myynti

Liidit ja myyntimahdollisuudet ojennukseen. Älä hidasta myyntiä CRM:lläsi vaan tehosta sitä suoraviivaisella sovelluksella.

Asiakaspalvelu

Kun asiakkaasi kohtaa ongelmia, pitää avun olla ammattimaisesti saatavilla. Pidä palvelupyynnöt hallussa ja viesti asiakkaalle oikea-aikaisesti.

Projektinhallinta

Miten toimitat ratkaisusi asiakkaalle? Yhdistä asiakkuuden ja projektien hallinta yhteen sovellukseen ja pidä kaikki langat käsissäsi.

Valmiina koeajolle?

Ei asennuksia, ei odottelua. Käynnistä heti 24 tunnin koeajosi antamalla nimesi ja sähköpostiosoitteesi RapidStart Globalin verkkosivuilla.