Palvelua asiakkaan luona
Kenttähuolto
Asiakkaille toimitettavan palvelun organisoinnissa on monia liikkuvia osia. RapidStartin kenttähuoltosovellus auttaa sinua hallitsemaan työtilaukset, asiakaskäynnit ja palveluresurssit tehokkaasti osana CRM-järjestelmääsi.

Kenttähuollon toiminnot
Ydinasioihin keskittyvä sovellus, jossa ei ole ylimääräisiä toimintoja myyjiesi työtä hankaloittamassa.
Asiantuntijat, jotka vastaavat kentällä tapahtuvista toimenpiteistä. Koordinoi heidän palvelualueitaan ja kalentereitaan toimiston puolella. Tarjoa heille työtilaukset ja asiakastiedot mobiilisti käyttöön.
Myynnin keskeisin tietotyyppi, jolla organisoit ja seuraat toimenpiteitä matkalla kohti kauppojen varmistumista. Yhtenäistä kirjauskäytännöt ja ennusteet yhteisen myyntiprosessin avulla.
Organisaation ja yhteyshenkilöiden kautta näet kattavan tilanteen ostohistoriasta, päätöksentekijöistä, luokitteluista - sekä tietenkin yhteystiedot.
Suunnittele myynnin aktiviteetit ja varmista muistutusten avulla proaktiivinen viestintä. Kirjaa puhelut, linkitä sähköpostit ja koosta myyjän arkipäivää tukeva kokonaiskuva menneistä ja tulevista toimenpiteistä.
Organisaation ja yhteyshenkilöiden kautta näet kattavan tilanteen ostohistoriasta, päätöksentekijöistä, luokitteluista - sekä tietenkin yhteystiedot.
Hyödynnä kaavioita ja koontinäyttöjä keskeisten tunnuslukujen raportointiin. Ryhmittele myyntimahdollisuuksia ja poraudu lukuihin reaaliaikaista CRM:n tietoa hyödyntäen.

Työtilauksen elinkaari
Pyynnön vastaanottaminen
Tunnistetaan yhteyttä ottanut asiakas, luodaan tälle uusi työtilaus ja kuvataan palvelutarve.
Tapaamisten aikataulutus
Etsitään soveltuvat teknikot, sovitaan ajankohta ja kirjataan huoltotapaamiselle tarvittavat tiedot.
Ohjataan kenttätyötä
Luo visuaalisia kaavioita ja koontinäyttöjä toistuvaan seurantaan, tue analyysia summatiedoilla ja CRM-dataan porautumisella.
Analyysit ja ennusteet
Luo visuaalisia kaavioita ja koontinäyttöjä toistuvaan seurantaan, tue analyysia summatiedoilla ja CRM-dataan porautumisella.
Sovellusvalikoima
Yksi alusta, monta sovellusta
Myynnin ohella CRM:si voi palvella esimerkiksi seuraavia prosesseja:
Liidit ja myyntimahdollisuudet ojennukseen. Älä hidasta myyntiä CRM:lläsi vaan tehosta sitä suoraviivaisella sovelluksella.
Kun asiakkaasi kohtaa ongelmia, pitää avun olla ammattimaisesti saatavilla. Pidä palvelupyynnöt hallussa ja viesti asiakkaalle oikea-aikaisesti.
Miten toimitat ratkaisusi asiakkaalle? Yhdistä asiakkuuden ja projektien hallinta yhteen sovellukseen ja pidä kaikki langat käsissäsi.
Valmiina koeajolle?
Ei asennuksia, ei odottelua. Käynnistä heti 24 tunnin koeajosi antamalla nimesi ja sähköpostiosoitteesi RapidStart Globalin verkkosivuilla.