Asiakassuhteet hallintaan

CRM:n ydin

Kaikki alkaa asiakastiedoista. Yritysten ja henkilöiden yhteystietojen tulee olla saatavilla yhteisestä paikasta, ei yksittäisten työntekijöiden osoitekirjoista. RapidStartin CRM-ydintoiminnot ovat kaikkien eri liiketoimintasovellusten käytettävissä, tarjoten näkyvyyttä läpi koko organisaatiosi.

Asiakaskortti RapidStartissa

Asiakkuudenhallinnan toiminnot

Mitä tahansa RapidStart-sovellusta käytitkään, nämä tiedot ja toiminnot tukevat työtäsi.

Organisaatiot

B2B-asiakkaiden ja yhteistyötahojen tiedot yhteen paikkaan kirjattuna. Mallinna organisaatiohierarkiat ja luokittele asiakkuudet sinulle sopivalla tavalla.

Yhteyshenkilöt

Ihmiset ovat liiketoiminnan keskiössä. Kirjaa ylös niin heidän yhteystietonsa kuin roolinsa organisaatiossa, seuraa kuka viestii kenen kanssa ja milloin.

Tehtävät

Suunnittelusta toteutukseen ja seurantaan. Kaikkiin keskeisiin tietueisiin (asiakkaat, projektit, myyntimahdollisuudet...) liittyvät tehtävät omistajineen ja aikatauluineen.

Sähköpostit

Et näe pelkästään kenen kanssa puhuttiin vaan mitä sovittiin. Sähköpostiviestien linkitys asiakastietoihin kerryttää yhteistä tietämyskantaa eri työntekijöiden hyödynnettäväksi.

Tapaamiset

Suoraan kalenterista CRM:ään. Saat talteen sekä aiheet ja ajankohdat, että myös kaikki mukaan kutsutut yhteyshenkilöt sähköpostiosoitteen avulla tunnistettuna.

Aihetunnisteet

Tietojen ryhmittely ei ole aina yksiselitteistä. Aihetunnisteet (tägit) tarjoavat nopean tavan luoda uusia luokitteluja eri tietueisiin liitettäväksi, varmistaen silti yhteiset arvolistat työntekijöiden käyttöön.

Outlookin ja CRM:n yhteiselo

Älä kirjaa samoja asioita kahteen paikkaan

Saat CRM:ään perustamasi yhteyshenkilöt mukaan Outlook-osoitekirjaasi ja toisin päin.

Tuo viestinnän sisältö näkyviin

Linkittämällä lähettämäsi & vastaanottamasi viestit Outlookista CRM:n asiakastietoihin ovat tiedot haettavissa muualtakin kuin yhden henkilön inboxista.

Synkronoi kalenterisi

Teit tapaamisen Outlookissa tai CRM:ssä, se näkyy molemmissa. Ei erillistä kalenterin ylläpitoa ja tapaamisten raportointia.

Muista pitää lupauksesi

Tehtävät CRM:ssä eivät ole vain tekstiä. Saat muistutuksen puhelimeen ja muihin laitteisiin, joihin sinulle osoitetut Outlook-tehtävät päivittyvät automaattisesti

Etsi, löydä ja analysoi

Pikahaku

Vapaatekstihaku näyttää nopeasti kaikki osumat hakutermiin liittyen ja auttaa löytämään oikean tietueen.

Erikoishaku

Rakenna monipuolisia hakuehtoja, käyttäen rajauksia numero- ja päivämäärätietoihin, yhdistäen useita eri tietolähteitä (esim. asiakkaan ja myyntimahdollisuuden kentät).

Omat näkymät ja suodattimet

Älä hukkaa aikaa samojen hakujen tekemiseen uudelleen. Tallenna itsellesi tärkeimmät tietosarakkeet ja hakuehdot henkilökohtaisiksi näkymiksi, jotka voit asettaa avautumaan oletuksena sovellukseen navigoidessasi.

Kaaviot ja koontinäytöt

Tee visuaalisia yhteenvetoja CRM:n tiedoista nopeaan analyysiin. Kokoa tärkeimmät kaaviot ja suodattimet koontinäytöille, jotka voit jakaa kollegoillesi.

Sovellusvalikoima

Mihin prosessiin sinä tarvitset CRM:ää?

Myynti

Liidit ja myyntimahdollisuudet ojennukseen. Älä hidasta myyntiä CRM:lläsi vaan tehosta sitä suoraviivaisella sovelluksella.

Asiakaspalvelu

Kun asiakkaasi kohtaa ongelmia, pitää avun olla ammattimaisesti saatavilla. Pidä palvelupyynnöt hallussa ja viesti asiakkaalle oikea-aikaisesti.

Projektinhallinta

Miten toimitat ratkaisusi asiakkaalle? Yhdistä asiakkuuden ja projektien hallinta yhteen sovellukseen ja pidä kaikki langat käsissäsi.

Valmiina koeajolle?

Ei asennuksia, ei odottelua. Käynnistä heti 24 tunnin koeajosi antamalla nimesi ja sähköpostiosoitteesi RapidStart Globalin verkkosivuilla.