Asiakassuhteet hallintaan
CRM:n ydin
Kaikki alkaa asiakastiedoista. Yritysten ja henkilöiden yhteystietojen tulee olla saatavilla yhteisestä paikasta, ei yksittäisten työntekijöiden osoitekirjoista. RapidStartin CRM-ydintoiminnot ovat kaikkien eri liiketoimintasovellusten käytettävissä, tarjoten näkyvyyttä läpi koko organisaatiosi.

Asiakkuudenhallinnan toiminnot
Mitä tahansa RapidStart-sovellusta käytitkään, nämä tiedot ja toiminnot tukevat työtäsi.
B2B-asiakkaiden ja yhteistyötahojen tiedot yhteen paikkaan kirjattuna. Mallinna organisaatiohierarkiat ja luokittele asiakkuudet sinulle sopivalla tavalla.
Ihmiset ovat liiketoiminnan keskiössä. Kirjaa ylös niin heidän yhteystietonsa kuin roolinsa organisaatiossa, seuraa kuka viestii kenen kanssa ja milloin.
Suunnittelusta toteutukseen ja seurantaan. Kaikkiin keskeisiin tietueisiin (asiakkaat, projektit, myyntimahdollisuudet...) liittyvät tehtävät omistajineen ja aikatauluineen.
Et näe pelkästään kenen kanssa puhuttiin vaan mitä sovittiin. Sähköpostiviestien linkitys asiakastietoihin kerryttää yhteistä tietämyskantaa eri työntekijöiden hyödynnettäväksi.
Suoraan kalenterista CRM:ään. Saat talteen sekä aiheet ja ajankohdat, että myös kaikki mukaan kutsutut yhteyshenkilöt sähköpostiosoitteen avulla tunnistettuna.
Tietojen ryhmittely ei ole aina yksiselitteistä. Aihetunnisteet (tägit) tarjoavat nopean tavan luoda uusia luokitteluja eri tietueisiin liitettäväksi, varmistaen silti yhteiset arvolistat työntekijöiden käyttöön.
Outlookin ja CRM:n yhteiselo
Älä kirjaa samoja asioita kahteen paikkaan
Saat CRM:ään perustamasi yhteyshenkilöt mukaan Outlook-osoitekirjaasi ja toisin päin.
Tuo viestinnän sisältö näkyviin
Linkittämällä lähettämäsi & vastaanottamasi viestit Outlookista CRM:n asiakastietoihin ovat tiedot haettavissa muualtakin kuin yhden henkilön inboxista.
Synkronoi kalenterisi
Teit tapaamisen Outlookissa tai CRM:ssä, se näkyy molemmissa. Ei erillistä kalenterin ylläpitoa ja tapaamisten raportointia.
Muista pitää lupauksesi
Tehtävät CRM:ssä eivät ole vain tekstiä. Saat muistutuksen puhelimeen ja muihin laitteisiin, joihin sinulle osoitetut Outlook-tehtävät päivittyvät automaattisesti
Etsi, löydä ja analysoi
Pikahaku
Vapaatekstihaku näyttää nopeasti kaikki osumat hakutermiin liittyen ja auttaa löytämään oikean tietueen.
Erikoishaku
Rakenna monipuolisia hakuehtoja, käyttäen rajauksia numero- ja päivämäärätietoihin, yhdistäen useita eri tietolähteitä (esim. asiakkaan ja myyntimahdollisuuden kentät).
Omat näkymät ja suodattimet
Älä hukkaa aikaa samojen hakujen tekemiseen uudelleen. Tallenna itsellesi tärkeimmät tietosarakkeet ja hakuehdot henkilökohtaisiksi näkymiksi, jotka voit asettaa avautumaan oletuksena sovellukseen navigoidessasi.
Kaaviot ja koontinäytöt
Tee visuaalisia yhteenvetoja CRM:n tiedoista nopeaan analyysiin. Kokoa tärkeimmät kaaviot ja suodattimet koontinäytöille, jotka voit jakaa kollegoillesi.
Sovellusvalikoima
Mihin prosessiin sinä tarvitset CRM:ää?
Liidit ja myyntimahdollisuudet ojennukseen. Älä hidasta myyntiä CRM:lläsi vaan tehosta sitä suoraviivaisella sovelluksella.
Kun asiakkaasi kohtaa ongelmia, pitää avun olla ammattimaisesti saatavilla. Pidä palvelupyynnöt hallussa ja viesti asiakkaalle oikea-aikaisesti.
Miten toimitat ratkaisusi asiakkaalle? Yhdistä asiakkuuden ja projektien hallinta yhteen sovellukseen ja pidä kaikki langat käsissäsi.
Valmiina koeajolle?
Ei asennuksia, ei odottelua. Käynnistä heti 24 tunnin koeajosi antamalla nimesi ja sähköpostiosoitteesi RapidStart Globalin verkkosivuilla.
