Palvelupyynnöt haltuun

Asiakaspalvelu

Kun nykyasiakkaasi ottavat yhteyttä, miten varmistat että he saavat nopean ja ammattimaisen vastauksen? RapidStartin asiakaspalvelusovellus auttaa sinua hallitsemaan palvelupyynnöt ja viestimään asiakkaiden kanssa tehokkaasti.

Palvelupyyntökortti RapidStartissa

Asiakaspalvelun toiminnot

Suoraviivainen sovellus, joka auttaa sinua pitämään asiakkaasi tyytyväisinä.

Tapaukset

Palvelupyynnöt, tiketit, reklamaatiot... Kutsu niitä millä nimellä tahansa, RapidStartin tapaustietueet koostavat keskeisen tiedon yhdelle ruudulle.

Asiakkaat

Organisaation ja yhteyshenkilöiden kautta näet kattavan tilanteen asiakkaan aiemmista yhteydenotoista ja avoimista tapauksista - sekä tietenkin yhteystiedot.

Prosessit

Yhtenäistä asiakaspalvelun käytännöt soveltamalla toistettavaa prosessia checklist-muodossa, prosessinauhan kautta tapauksen ylälaidassa esitettynä.

Viestintä

Kirjaa puhelut, sähköpostit ja muut viestintäaktiviteetit tapaukseen liittyen, jotta tiedot ovat kaikkien työntekijöiden löydettävissä myös ongelman ratkaisun jälkeen.

Seuranta

Käytä näkymiä ja suodattimia nostaaksesi esiin tärkeimmät tapaukset ja varmistaaksesi, että sovittu palvelutaso toteutuu jokaisen asiakkaan kohdalla.

Visualisointi

Käytä Kanban-kortteja tapausten ryhmittelyyn. Hyödynnä kaavioita ja koontinäyttöjä keskeisten tunnuslukujen raportointiin.

Palvelupyyntökortti RapidStartissa

Hallittu palveluprosessi

Luo uusi tapaus

Voit lisätä tapauksia CRM:n kautta asiakkaalle, tai linkittää Outlookista saapuneen sähköpostin suoraan uudeksi tapaukseksi.

Päivitä tilaa

Luokittele avoimet tapaukset nähdäksesi mitkä odottavat lisätietoja asiakkaalta, tai missä sisäinen selvitystyö on kesken.

Ratkaise tapaus

Kirjaa ratkaisu ja sulje tapaus valmiiksi, jotta näet mitä toimenpiteitä asiakaspalvelusi suorittaa ja kuinka nopeasti pyynnöt ratkaistaan.

Valmiina koeajolle?

Ei asennuksia, ei odottelua. Käynnistä heti 24 tunnin koeajosi antamalla nimesi ja sähköpostiosoitteesi RapidStart Globalin verkkosivuilla.