Palvelupyynnöt haltuun
Asiakaspalvelu
Kun nykyasiakkaasi ottavat yhteyttä, miten varmistat että he saavat nopean ja ammattimaisen vastauksen? RapidStartin asiakaspalvelusovellus auttaa sinua hallitsemaan palvelupyynnöt ja viestimään asiakkaiden kanssa tehokkaasti.

Asiakaspalvelun toiminnot
Suoraviivainen sovellus, joka auttaa sinua pitämään asiakkaasi tyytyväisinä.
Palvelupyynnöt, tiketit, reklamaatiot... Kutsu niitä millä nimellä tahansa, RapidStartin tapaustietueet koostavat keskeisen tiedon yhdelle ruudulle.
Organisaation ja yhteyshenkilöiden kautta näet kattavan tilanteen asiakkaan aiemmista yhteydenotoista ja avoimista tapauksista - sekä tietenkin yhteystiedot.
Yhtenäistä asiakaspalvelun käytännöt soveltamalla toistettavaa prosessia checklist-muodossa, prosessinauhan kautta tapauksen ylälaidassa esitettynä.
Kirjaa puhelut, sähköpostit ja muut viestintäaktiviteetit tapaukseen liittyen, jotta tiedot ovat kaikkien työntekijöiden löydettävissä myös ongelman ratkaisun jälkeen.
Käytä näkymiä ja suodattimia nostaaksesi esiin tärkeimmät tapaukset ja varmistaaksesi, että sovittu palvelutaso toteutuu jokaisen asiakkaan kohdalla.
Käytä Kanban-kortteja tapausten ryhmittelyyn. Hyödynnä kaavioita ja koontinäyttöjä keskeisten tunnuslukujen raportointiin.

Hallittu palveluprosessi
Luo uusi tapaus
Voit lisätä tapauksia CRM:n kautta asiakkaalle, tai linkittää Outlookista saapuneen sähköpostin suoraan uudeksi tapaukseksi.
Päivitä tilaa
Luokittele avoimet tapaukset nähdäksesi mitkä odottavat lisätietoja asiakkaalta, tai missä sisäinen selvitystyö on kesken.
Ratkaise tapaus
Kirjaa ratkaisu ja sulje tapaus valmiiksi, jotta näet mitä toimenpiteitä asiakaspalvelusi suorittaa ja kuinka nopeasti pyynnöt ratkaistaan.
Sovellusvalikoima
Yksi alusta, monta sovellusta
Asiakaspalvelun ohella CRM:si voi palvella esimerkiksi seuraavia prosesseja:
Liidit ja myyntimahdollisuudet ojennukseen. Älä hidasta myyntiä CRM:lläsi vaan tehosta sitä suoraviivaisella sovelluksella.
Kun asiakkaasi kohtaa ongelmia, pitää avun olla ammattimaisesti saatavilla. Pidä palvelupyynnöt hallussa ja viesti asiakkaalle oikea-aikaisesti.
Miten toimitat ratkaisusi asiakkaalle? Yhdistä asiakkuuden ja projektien hallinta yhteen sovellukseen ja pidä kaikki langat käsissäsi.
Valmiina koeajolle?
Ei asennuksia, ei odottelua. Käynnistä heti 24 tunnin koeajosi antamalla nimesi ja sähköpostiosoitteesi RapidStart Globalin verkkosivuilla.